Werken bij Bio

Stichting Bio Kinderrevalidatie en Stichting Nationaal Centrum Paardrijden gehandicapten zijn regelmatig op zoek naar nieuwe medewerkers.

Betaalde vacatures

Stages

Binnen het Bio Vakantieoord is een stageplaats beschikbaar voor een vlotte en flexibele stagiair die zich richt op vrijwilligerscoördinatie. In deze veelzijdige stage maak je kennis met allerlei facetten van het vrijwilligersmanagement.

lees meer / reageer
Ook bieden wij verschillende MBO-stages. Voor een overzicht van deze stages kijk je op www.stagemarkt.nl. Voor stages bij de Manege zoek je op “Stichting Nationaal Centrum Paardrijden voor Gehandicapten”. Voor stages bij het Bio Vakantieoord zoek je op bedrijfsnaam “Stichting Bio Kinderrevalidatie”.

Vrijwilligersvacatures

Momenteel hebben we verschillende vrijwilligersvacatures. Klik op onderstaande vacatures om meer te weten te komen en meld je aan via het aanmeldingsformulier.

Voor deze beurzen en evenementen hebben wij een aantal enthousiaste vrijwilligers paraat staan. Omdat we echter steeds meer beurzen en evenementen bezoeken en het werven van donateurs in 2016 een belangrijk taak wordt voor Stichting Bio, zijn we op zoek naar een uitbreiding van dit team.

lees meer / reageer

Ben je enthousiast geworden over een van de vacatures? Of denk je op een andere manier als vrijwilliger mee te kunnen helpen om gasten van het Bio Vakantieoord een onbeperkte en onbezorgde vakantie te bezorgen? Neem dan contact op met Carine Pots of Kimberly Pastoors.
Per email: vrijwilligers@stichtingbio.nl of telefonisch: 026-4838203.

Voor vrijwilligerswerk op de Manege in 't BioBos of de kinderboerderij kun je contact opnemen met Heidi Gademan.
Per email: vrijwilligers@stichtingbio.nl of telefonisch: 026-4838232.

Beleid

Stichting Bio kinderrevalidatie en Manege in ‘t Biobos vinden het belangrijk dat vrijwilligerswerk goed geregeld is. Afspraken omtrent het vrijwilligerswerk zijn terug te vinden in ons beleid.
Voor nieuwe vrijwilligers vragen wij altijd een Verklaring Omtrent Gedrag aan.

erkend leerbedrijf